Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2009 10:41 - ШАПКА ЗА КОМИНА
Автор: dumper11 Категория: Хоби   
Прочетен: 15247 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image image
image image
image image
image image
image image
image
 
image

Тая импровизация въобще не ми влизаше в плановете за това лято, но на няколко пъти валя доста силен дъжд и от комина в стаята ми протече вода по стената все едно че наливаш с кана.Когато се качих на покрива да погледна комина въобще не ми стана приятно.Плочата отгоре се беше сцепила на 2, отстрани беше паднала мазилка и даже имаше тухли които през годините се бяха изронили до толкова че въобще ги нямаше.Понеже със зидането и подмазването ме няма кой знае колко, тая част е прескачам, просто криво лево някак си се пооправих задоволително.Но като решение на проблема ми реших да му направя шапка, за да спре максимално мокренето му,особено за през зимата когато водата и замръзва и руши още повече.Плочата на комина обаче е правена доста отдавна и в нея няма никаква арматура за която да захвана шапката, така че се наложи да импровизирам вариант за захващане.Като начало направих рамка падваща на плочата от парчета винкел от стари пружини за легло.За нея заварих 4 пръчки от каквото намерих , за които да захвана шпаринга за който щеше да е захваната ламарината.От долната страна на рамката лепнах 4 уши, през които щеше да минат шпилки под плочата за захващането.С нитачката събрах от парчета ламарина едно на размер такова каквото ми трябваше и след като го огънах го занитих и него отгоре.Целото това чудо го боядисах за улеснение преди да го кача на комина. И в един слънчев ден с много дърпане, сецане и потене по покрива, го замъкнах горе.През ушите прекарах 2 шпилки , които си направих от арматура и по 2 болта лепнати с електрожена от краищата и като ги стегнах с гайки всичко си заспа на мястото.Снощи дори беше първия тест, защото валя и импровизираната самоделна шапка се справи екстра, всичко остана сухо.




Гласувай:
4



1. bigbo4ko - mnogo dobre sisespravil
06.09.2009 10:44
mnogo dobre sisespravil
цитирай
2. dumper11 - Тест
06.09.2009 10:49
За проба, преди да я кача на комина седнах на нея с цялата си тежест да видя дали ще ме удържи.86 кила не ги усеща.
цитирай
3. анонимен - идея
20.09.2010 16:28
Здравей колега! Ползвах твоята идея, качил съм снимки от резултата !
http://salgario.blog.bg/hobi/2010/09/20/shapka-za-komin.608369
цитирай
4. dumper11 - Радвам се че ти е било от полза, вс...
20.09.2010 21:26
Радвам се че ти е било от полза, всъщност точно и за това ги качвам тези работи.Разгледах и твоята шапка, добре се е получила. Поздравления.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dumper11
Категория: Хоби
Прочетен: 121834
Постинги: 12
Коментари: 32
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930