Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 09:05 - Какво става от неколко ръждави железа захвърлени некъде в гража.
Автор: dumper11 Категория: Хоби   
Прочетен: 4553 Коментари: 3 Гласове:
2



image image
image image
image image
 С малко мерак и свободно време такива уж отпадъци съвсем спокойно могат да се превърнат в нещо полезно вместо да се съпиняме в тех.В случая си сглобих пейка.Имам парчетории които ми събират само ръжда в един ъгъл в гража.На първата снимка е едно от тях и е много злогледо на вид.От две такива ръждави парчета Г-винкел дълги около метър си огънах П-тата за двете страни, горе долу така както съм показал на рисунката.На около 35-36 см от краищата едната страна на винкела я отрязах на две места под ъгъл по малък от 90 гр. за ми даде при
свиването трапецовиден наклон.Хоризонталната страна на П-то ми излезе около 25 см.В ъглите капнах малко с елекрожена за да не се отварят и после слепих и  парче шпаринг отдолу и П-то стана А.Така готовите вече А-та ги съединих с две парчета шпаринг и изжлеждаха като на втората и третата снимка.Дължината си я определих според това какво имах като наличност, при мен се получи около 130 см - съвсем достатъчно за да могат двама човека да седят.Дупките за болтовете на дъските
си ги определих според това какви дъски имах.В моя случай това е стара сменена дограма хвърлена по двора.Отцепих от нея две що годе здрави дъски, изравних ги на дължина и след като ги хванахс болтовете нещата придобиха напълно приемлив вид като на последните две снимки.


Тагове:   желязо,   употребяване,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - супер!!!уважавам хората които от ...
06.07.2009 09:07
супер!!!уважавам хората които от нищо имат фантазия да направят нещо!!браво на теб!
цитирай
2. dumper11 - още ще има
06.07.2009 10:42
Скоро ще кача и още едно подобно за старата оградка как си я преправям.Ама в момента времето е малко скапано и прекалено често вали, та не мога да бачкам на открито с тока,а ми се ще като го правя да снимам по подробно.
цитирай
3. pumona - ще ти дам едно парче, останало от секцията
19.09.2010 13:05
формата е полукръг, можеш да го ползваш за облегалка. радват ме постовете ти.
едно е да имаш пари и да можеш, друго е от нищо нещо да направиш...
кефиш ме човече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dumper11
Категория: Хоби
Прочетен: 121979
Постинги: 12
Коментари: 32
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930